IMG_1748oo

diciembre 27, 2015. Uncategorized.

3 comentarios

  1. Ros Angel replied:

    Me gusta tener el
    grifo totalmente abierto
    mientras friego los platos,
    No me quiero creer a todos
    aquellos que dicen
    que no hay que gastar.
    Yo que se, como se pierden
    y como se ganan las cosas.
    Lo que no me quiero perder
    es el sonido del agua etre
    mis manos.
    Me pierdo tantas veces
    como se pierde el
    agua ahora.
    Pero lo que no se
    pierde es esa música
    cantando entre las manos.
    Hemos fregado los platos.

    • jtp replied:

      Tot té dos vessants, aquest és un món on el bé existeix en la mateixa proporció que el mal. Però això molt pocs ho comprenen perquè no transcendeixen el factor temps. Només els poetes tenen ous per defensar la dualitat de TOT!

      • Ros Angel replied:

        Aixo o vaig escriurefa bastan temps,espero que tinguis un bon fi d´any

Responder

Trackback URI

