Nosaltres som com l´aigua, pot ser dura o pot ser suau.

Estimats amics

Primavera del 85

L´aire, el cel, l´atzar, els sentiments de viure totalment, flueixen per a mi d´una forma cada dia mes forta, gracies 27 anys.

He mirat cara cara una gota d´aigua i m´he trobat nadant dins d´ella.

La comprensió d´aquest mon no es pas fàcil, es barregen tantes realitats diferents i ens costa tant imaginar la realitat.

Estic assentat amb una cadira i aquesta tarda he pensat dedicar-la a recordar-me un poc dels amics, tinc una mica de fred, però al mateix temps no hem desagrada.

El temps passa molt depresa, faig el possible perquè el que passi al meu costat m´agradi i desitjo sentir-me satisfet.

Nosaltres som com l´aigua pot esser dura o pot esser suau.

Quina diferència tant gran. el mon es el mateix.Estic fent quelcom que feia molts anys tenia ganes de fer, escoltar els ocells, escoltar un riu i preguntar-li .Perquè amb lo guapos que sou no us puc acabar de sentir! Oh! mon em trec el Baret davant teu, fes el que vulguis amb mi, L´únic que demano es sentir-te.

Estic somniant un mon d´homes enrotllats i faré tot el meu esforç per aconseguir-ho. Que l´aire m´entri sol als pulmons, que l´aire contamini totes les meves cel·lules.IMG_5967oo

abril 8, 2015. Uncategorized.

3 comentarios

  1. Ros Angel replied:

    Me he encontrado con este escrito dando vueltas por mi estudio, un poco mas ordenado y me ha gustado subirlo en estas páguinas, perdonad los que no entendeis el catalan, pero las cosas son como son

    • Veronica replied:

      No entiendo demasiado el catalán y sin embrago ¡lo comprendí perfectamente!
      Un abrazo.

Responder

Trackback URI

