Melon,melon

Aquest temps
que m’empeny amagar/me
en mig dels llençols.
I que m’omple de
malenconia.
aquest temps.

Es octubre
fa bon temps.
Els padrins surten
a fora a passejar.
Sona una sirena
a m’algu no li ha
sentat be el bon temps.

I les histories es repeteixen
amb una forca magnètica
impressionant.
Tots van corren i cada
vegada mes depressa
per arribar sempre
al mateix puesto.
I jo hem d’espego m’elevo
per tornar a caure com
sempre sobre la lava
del volcà.

Hem pensava que de
tant en tant hem podria
escapar.
I d’escobrir monts amagats
i relliscar per sobre de
l’aigua blava.

I el secret hem dona
petons a la galta,
hem mira de reüll amb
una cantonada i d’espres
s ‘amaga com si mai
hagués existit.

I ara bufa el vent
he amuntegat les cartes
fico a carregar la bateria
preparo el cafè
Enxufo la calefacció
i de repent la casa
sa omplert de silenci
amb bufades de vent.

Si no fessin soroll igual
no podria disfrutar d’aquest
silenci.

Que i farem
igual hem tinc de disfressar
i buscar/me una gorra ben alta Que i farem
I tants llenguatjes que no entenc
com aquest vent que
parla ara.
Com la secada del
meu país.
Com aquell tren de
Suïssa que sempre passava
meticulosament a l’hora
i sempre vuit.

Oh! Dios mío
igual será mas inteligente
el robot que estas creando
solo cables sin interferencias
caramas i sensores.
El día que puedas
comer melón melón
La pantalla se pondrá
completamente en blanco

octubre 19, 2011. Uncategorized.

One Comment

  1. Josep del Méxic replied:

    Batega la vida en totes les coses, en totes les forces, tot és sensibles al menyspreu i a la gratitud, tot parla la seva llengua, tot somia, cargol clau anglesa i jo pensem igual que el local on som, igual que l’univers en el què existim, però ni els trastos ni jo sabem perquè.
    Potser tindrem de menjar més meló.

Responder

Trackback URI

